13 Ağustos 2013 Salı

Zaman dedim,sen neymişsin...!

Neler geldi neler geçti dedim....

o gün,bu gün diye sayarken en gelecekteki günlerimiz teker teker geçmişte anı olarak yer alıyor...
ooo Ramazan'a daha çok var dediğim günler ne yakındı...Sanki dün gibi...
Geçti Ramazan,geçti bayram ve işte yine yeni günlerin arefesinde,yeni zamanlara merhaba diyoruz...
Aslında her "an"ımız bundan ibaret değil mi??
Hızla akıyor zaman,içinde kayboluyorum sanki,
kuyudan yukarı bakan karınca gibiyim bazen...
Trenin arkasında koşan küçük çocuk gibiyim.....gitgide uzaklaşan,küçülen
nasıl geçti diye düşünürken bile zaman akıyor,şimdiki zaman geçmiş zamana doğru yol alıyor...
iyi muhasebe ve değerlendirme yapmak zorundayız her "an"ımız için,

Ne güzel söylemiş Üstad Necip Fazıl
""HAYATI MÜSVEDDE YAŞAMAYIN,TEMİZE ÇEKMEYE VAKTİNİZ OLMAYABİLİR""


Sonraki zamana ertelediklerim geliyor aklıma,ya sonra.............? diyorum,korkuyorum !!!


Bugün miladım olsun,yeni zamanlara,erdelediklerime iyi niyetle inşaAllah...
Biismirabbike.....
niyet ettim....

Dipnotum..:
:)) bu yazıyı okuyanlar -ya bu ne ki- diyebilirsiniz,her zaman da mantıklı cümleler olmayıversin,biraz da hüzün sardı sanki,işte döküldü bi kaç kelam...

Dua ile,selametle....

2 yorum:

  1. yanıma gelerek başlasaydın ya, yeni zamanlara ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mümkünse çok uzaklarda buluşalım,işyerlerinin olmadığı :)
      kendi kendime seanslar düzenliyorum artık :))

      Sil