24 Temmuz 2013 Çarşamba

Erkeklerdeki iman eksikliği...

kadınları anlayamıyorum diyen erkekte iman eksikliği vardır.
hoppalaa.. nerden çıktı şimdi bu. hocam yavaş haddini bil. gibi cümleleri duyar gibiyim.
dinle kardeşim şimdi.
"hayatın boyunca kaç kadınla karşılaşacak ki bir Müslüman erkek."(bence en önemli soru bu)
elimi sallasam ellisi diyen ellisiyle gezen erkeklerden bahsetmiyorum. 
bak kardeşim.
senin hayatına girecek kadınların sayısı belli. annen kızkardeşin veya kızkardeşlerin ve eşin...
diğerlerini anlayıp ne yapacaksın.
anlama. 
sen sadece hayatındakilerle ilgilen. anneni anladığın müddetçe hayırlı evlat, kardeşlerini anladığın sürece parmakla gösterilecek bir abi eşini anladığın sürece ideal koca.
sanane diğerlerinden.
komşunun kızı fatmayı anlasan ne olacak?
okuldaki pakizeden sanane. bırak onları. anlama. 
eğer tüm kadınları anlamaya çalışırsan şeytanın ekmeğine bal kaymak yağ peynir hepsini sürersin.
şimdi bu yazı senin için milat olsun. anlamaya çalıştıklarını sil kafandan ahirette sana yardımcı olacaklarla ilgilen. 
anlatabildim mi müslüman abim 
şimdi başta o kadar sinirlendiğin bu kardeşine yemek borçlusun.

Osman Nuri Ünsal

Mevzu bu aslında,kişinin kendisine dönüp sorması lazım"ne istiyorum"
şayet cenneti istiyorsak Allah(c.c)'ın hükümleri açık....yok istiyorsak yine açık,helaller de,haramlar da...
(cehennemi isteyen kimseyi daha görmedim)
Selametle...

1 yorum:

  1. Merhabalar;
    Blogunu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım. Gerçekten çok faydalı bir site olmuş, ellerine sağlık.
    72. takipçin benim.. :)
    Bana da gelirsen sevinirim :)
    ♥ Sevgiler ♥
    http://whiteglaze.blogspot.com
    twitter: @_gamzeahmet_

    YanıtlaSil