4 Ekim 2012 Perşembe


Ne olur Allah'ım benimde Nikon'um olsun...

Benim gibi çocuk fotoğraflarına ilgi duyanların olduğunu bilmek çok güzel zira çevremdekilerin bana farklı tepkileri acaba bu dünyada numune miyim sorusunu sürekli yeniletiyor kafamda  :)

                             

 :) offff düşünürken bile insan heycanlanıyo

                 hayalimdeki makineyle çıksam sokaklara,gizli köşelerde oynayan çocukları,burnu akan sümüklüleri,annesinden terlik yiyip sokağa kaçanları,ekmeğe salça sürüp sokakta oynayanları,aşağıdan annesine seslenip-aneeeee aşağıya su at :) diyenleri ve nicelerini

çeksem..........

çeksem...........

ve çeksem............
                               

sonra günün birinde belki büyüyünce,sergi açarım....

olmaz mıı?? Neden olmasın,hem de süper olur....:)

not:Fotoğraflar benim gibi düşünen arkadaşların objektifine takılanlardan,
haklarını helal ederler İNŞALLAH

2 yorum:

  1. İnsan fotoğraflarını çekmek riskli. İzin Almak vs. gerekir. Şahsen fotoğrafımın bir blogda yayınlanmasını istemezdim. O yüzden çiçeklere, böceklere devam. :)

    Bloğunuz içerik uyarısı veriyor. Ben müstehcen bir şey göremedim. Fakat daha önce başıma böyle bir şey gelmişti. O yüzden tıklayıp tıklamamakta tereddüt ediyor insan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet maalesef niye uyarı veriyor anlayamadım :(
      Doğa fotoları çok güzel ama portre çalışmalarındaki anlam,renk beni çok etkiliyor hele ki çocuk ve yaşlı yüzlerinde :)
      onun için poz verenler haklarını da helal etsinler...

      Sil