9 Ekim 2012 Salı

Aklıma ne gelirse diye koyulduk yola

şimdi gezinirken baktım ki muhteşem bir filmi video olarak kullanıp bi klip hazırlamışlar,ellerine sağlık diyim öncelikle..

ahaa dedim bu film izlenmez mi,tavsiye edilmez mi

ben izledim,izlemeyen kalmasın diyerekten...

film: "Ayat Ayat Cinta(Aşk ayetleri)" 

2008 Endonezya yapımı olan filmi arkadaşlarla izlerken resmen maç izliyomuşuz havasına girip,
yer yer bağırma,yer yer ağlama eşliğinde filmi tamamladık

Kesinlikle diyebilirim ki film harikaydı,konusu,oyuncuları,dili çok etkileyici,

"Bir film düşünün aşk adına ne hayal ediyorsanız,ne biliyorsanız izlediğinizde herşeyi unuttursun,ve sadece yeni hayallere, yeni bir AŞK'a doğru bir hayale sürüklesin...

Kesinlikle izlerken birçok kişinin "Allah'ım bana da ver" diyeceğini düşünüyorum:)


ve film bittiğinde dedim ki"MAŞALLAH demek ki günahsız,harama bulaşmadan da aşk yaşanabiliyormuş
tabi bazen insan kızmıyo değil Ayşe'ye,ama sonradan insan anlıyo ki

"Yürek halis,ve temiz olunca,
          Gerçekten sevince 

Allah insana en güzelini veriyo  :)

Yaşasın en temiz,en günahsız,en hayalı Aşk

yani ki Yusuf'ca ...........
...
:(
Allahım hakkımızda hayırlı olanı gönlümüze razı eyle,gönlümüzde olanı hakkımızda hayırlı eyle (amin)

Not:Günümüzde "İslamiyette nasıl aşk yaşanır" diyenlere en güzel cevaptır bu film

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder