27 Haziran 2014 Cuma

Kaç Ramazan görür bu ömür.....

-Babam geçen Ramazan'ı gördü,bunu görmek nasip olmadı,dedi bir ses.......:(

Bir Ramazan ayını daha karşılamak üzereyiz,
Rahmet,bereket,sadakat mevsimi geliyor...
Rabbim hakkıyla nasiplenmemizi ihsan eylesin,
ve sadece bu mübarek ay içinde değil tüm zamanlarımızı Ramazandaymış gibi diri,manevi,huzurlu,bereketli kılsın....

Geçen bi arkadaşla Ramazan geliyor muhabbeti yaptık,
-çok güzel olacak inşaAllah,görmek bu sene de nasip olacak gibi deyince...
-Evet dedim gelip hemen bitecek doyar mıyız acaba ??(burda sıcak 40-50 derecelerde)  :)))
Yüzünde garip bi gülümseme görünce susayım dedim ...

İçimiz coşkun,söyleyecek şey çok.......
Velhasıl öyle fırfırlı cümlelere ihtiyacımız yok,algımızı açık tutup okuyalım...
Kitabımızı,hadis ve sünnetleri.....
Ve helalleşmeyi unutmayalım....








“Hayat şartları sizinkinden daha aşağı olanlara bakınız; sizden daha iyi olanlara bakmayınız. Bu, Allah’ın üzerinizdeki nimetini hor görmemenize daha uygun bir davranıştır.” 
Müslim, Zühd 9.Ayrıca bk. Tirmizî, Kıyamet 58, Libâs 38; İbni Mâce, Zühd 9





Ve son olarak görüp hemen içine daldığım,ve sevindiğim ve heyecanlandığım bi etkinliği paylaşayım.Herkesin rahatlıkla yapabileceği ve yapması gerektiğini düşünüyor ve umut ediyorum ki bu gibi güzellikler dirilişe,uyanışa vesile olsun....

"Gençlik olarak çevremizin imarından memuruz."

Çevremizde gördüğümüz yanlışları uyarmak. İyiliği ve hayrı tavsiye etmek vazifemiz. Bu uğurda "MAHALLENİ İHYA ET" sloganiyla bir dirilişe sizi davet ediyoruz. 



:)) Dualarınızda bana da yer verin he mi?
Selamet'le,Sevgiyle,Hayırla kalın....Hayırlı ramazanlar....

2 yorum:

  1. Blogunuz paylaşımlarınız çok güzel takibime aldım blogunuzu :)

    bende bekliyorum http://hayatimakyajla.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil