25 Şubat 2013 Pazartesi

HER NEFİS ÖLÜMÜ TADACAKTIR


                  
                      الَّذِينَ إِذَا أَصَابَتْهُم مُّصِيبَةٌ قَالُواْ إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّا إِلَيْهِ رَاجِعونَ
                                      ...innâ lillâhi ve innâ ileyhi râciûn.
..."Biz şüphesiz (her şeyimizle) Allah’a aidiz ve şüphesiz O’na döneceğiz” 


Ölmek ne garip şey diye söz ediyor şaiir,

Sonra Vuslat diyor,başka biri...

Ve Şeb-i Aruz diyor Mevlana...yani düğün gecesi..... 


   Ben de bilirim insanın en yakınını toprağa vermesi ne demektir,kitlendim,sustum,sonra usul usul ağladım,hıçkırıklara boğuldum,ben de gitmek istedim....tevbe ettim,Allah'ım yardım et,dedim sabır ver.....İnsan sadece Allah'ın sabrıyla ayakta dururken,sadece duaya sığınabileceğini anlar ve bekler,biraz daha alışabilmeyi,zamanın geçmesini,içinin biraz daha az acımasını bekler....ve yetim olmak nasıldır anlar artık iliklerine kadar hisseder giden ebediyete gitmiştir,yalan dünyada sen kalmışsındır.........

ve her gün hatırlarsın yokluğunu,geçer derler hep ama hep vardır seninle büyüyen yaran,her anıldığında yine için acır,düğümlenir bişeyler boğazına,usulca iner yanaklarından damlalar sonra      sabır dilersin, bırakırsın kendini yalan dünyaya .....






Allah'ım imanımızı arttır,sabrımızı arttır,bizi de ölüme kucak açanlar kadar hazırla sana,sevdiklerin arasına al bizi de.....amin 









Selametle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder