27 Şubat 2013 Çarşamba

FİTNEDEN ALLAH'A SIĞINIRIM

Evlilik Fitneden Korur

Bu konu son zamanlarda o kadar kafamı yoruyor ki,öğrendikçe daha da hayrete düşüyorum

Meğer ne kadar çok yanlışı hayatımıza doğru diye koymuşuz....!

Günümüz gençleri evlenmeyi; iş,okul,para v.s sebeplerle her gün biraz daha ertelediği ve sokaklarda sayısız  pisliğin olduğu ahir zamandayız.Evlilik uzak düşünüldüğü için de "aman canım hiç mi arkadaşımız olmasın,kimseyle konuşmayalım mı"gibi düşüncelerle bilerek ya da bilmeden haramın ve şeytanın fitnelerinin kucağına düşülüyor...

"(Ey Peygamberin hanımları, dolayısıyla ey müslüman kadınları!), Eğer (Allah (C.C.)'dan korkuyorsanız. (Size yabancı olan erkeklere) yumuşak söylemeyin, sonra kalbinde hastalık (Nifak ve fâcirlik) bulunanlar tamaha (arzu ve iştiyaka) düşerler, sözü mâruf şekilde (ve ağır başlı) söyleyin " (Ahzab Suresi, 39)

Ayette de belirtildiği gibi kadının erkeğe-erkeğin kadına meyl etmesi doğası gereğidir,fakat HELAL çerçevesinde olmalıdır.

"Size nefislerinizden, kendilerine ısınmanız için, zevceler (Kadınlar) yaratmış olması, aranızda bir sevgi ve esirgeme yapması da onun ( Allah'ın C. C. ) ayetlerindendir. şüphesiz bunda fikrini çalıştıracak bir kavm (cemaat) için elbette ibretler vardır." (Rum Suresi, 21)
"Onlar (Kadınlar), sizin için, siz de onlar için birer , libassınız (Elbise ve örtüsünüz)" (Bakara Suresi, 187)

                 Nurettin YILDIZ Hoca(Allah razı olsun) Evlilik



Mehmet GÖKTAŞ Hoca(Allah razı olsun) GENÇLERE SESLENİYOR

*Allah'ım Hakkımda hayırlı olanı gönlüme razı eyle,gönlümde olanı hakkımda hayırlı eyle Hz.Ali(amin)
*Rab'bim bizi sana getirecek,elele senin rızan için yaşayacak,ve emrettiğin gibi bir hayat geçirecek hayırlı   insanlarla karşılaştır(amin)
Selametle...





4 yorum:

  1. Rabbim senden razı olsun. Dinlerken çok feyiz aldığım, muhterem ve çok sevdiğim Hocaefendi Nureddin Yıldız`ın sohbetini paylaşmışsın. Görünce çok sevindim ^^. Her hafta düzenli bir şekilde sohbetini dinler ve diğer sohbetini sabırsızlıkla beklerim. Rabbim kendisinden ebeden razı olsun.
    Muhabbet ve Duayla...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin cümlemizden... Benim de çok sevdiğim değerli insanlardandır,mutlaka takip etmeye çalışıyorum:)
      günümüzde bu kadar net bi şekilde açıklayan az insan var.Allah kendisinden razı olsun
      (daha önce paylaştığım konuda fikir değiştirme sebebimdir kendisi)
      dua ile..

      Sil
  2. Seni niye izlemeye almamışım bilemedim. Az önce görüp şaşırdım doğrusu °°. Bunu hemen telafi ettim inşallah.

    Evet bana yazdığın konuya bir türlü dönemedim, hakkını helal et lütfen. Şu sıralar yaşadığım vakit sıkıntısı umarım en kısa zamanda gider inşallah.

    Ama bak hasta hasta yinede sana gelebildim. Buda bir başarı dimi ^^...
    Muhabbet ve Duayla...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) Hoş geldin...
      doğrusu beklemiyo değildim,nerde kaldı acaba diyodum kendi kendime...
      Tekrar Allah şifa versin,..
      :)estğf.merakla bekliyorum.

      Sil